COVID-19
Lees de onderstaande richtlijnen goed voor je bezoek bij Mezo Beauty & More
Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en hebben het nieuwe COVID-19 Hygiëne-protocol schoonheidsspecialisten geïmplementeerd. Hieronder volgt een opsomming van wat wij van jou verwachten bij een bezoek aan een van onze locaties:
- Boek voorafgaand altijd een afspraak als je wilt langskomen.
- Blijft thuis als je last hebt van één van deze klachten: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, (lichte) hoest, benauwdheidsklachten, verhoging of koorts (vanaf38°), of als één van je huisgenoten last heeft van benauwdheidsklachten of koorts (vanaf 38°).
- Blijf thuis als je in thuisisolatie zit omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld.
- Blijf thuis als je een huisgenoot/gezinslid hebt met het coronavirus en korter dan 14 dagen geleden contact gehad hebt gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had.
- Wij vragen jou om alleen naar de afspraak te komen. Heb je begeleiding nodig, geef dit dan ruim van tevoren bij ons aan.
- Hang zelf je jas op.
- Desinfecteer je handen bij binnenkomst.
- Wij geven geen hand maar wel een glimlach.
- Houd 1,5 meter afstand van andere klanten.
- Betaal bij voorkeur contactloos.
- Je mag zelf je jas weer aantrekken en wensen jou een fijne dag en natuurlijk hopen wij jou snel weer te zien.
Wij werken zoals altijd met strikte hygiëne protocollen. In deze tijd met corona zullen wij onze handen extra desinfecteren voor en na elke behandeling. Wij zullen bij elke behandeling mondmaskers dragen. Indien wij verkoudheidsklachten en/of koorts heeft, zullen wij uit voorzorgsmaatregelen niet komen werken. Hierdoor kan het zijn dat je afspraak verzet dient te worden naar een andere dag en of tijdstip.
Heb je verkoudheidsklachten (loopneus, keelpijn, neusverkoudheid, lichte hoest) en/of benauwdheid en/of koorts, dan kunnen wij jou niet toelaten in onze salon. Mocht je toch verschijnen op je afspraak met de bovenstaande (lichte) klachten, dan zullen we de afspraak kosteloos verplaatsen. Uiteraard hopen wij dat je dit zelf tijdig waarneemt en de afspraak kunt verplaatsen. Heeft u een huisgenoot die ziek is of ben je de afgelopen 10 dagen in aanraking geweest met een Corona-patiënt? Dan kunnen wij je op dit moment niet toelaten in onze salons.